Ви вирішили відкрити приватну стоматологічну клініку!?
Вітаю!
Однак, Вам треба усвідомити, що у цьому питанні немає фахівців, які Вам допоможуть! Вибір місця для клініки, проект, логістика, не кажучи вже про саму організацію процесу лікування та обслуговування, покладається виключно на Вас, стоматолога або власника!
Ви відкриєте нову клініку!
Це хороші новини для клієнтів – Ваших потенційних пацієнтів, але погані новини для Вас, адже Ви потрапите у вир конкуренції! Ви потрапите не в медицину! Ви потрапите у бізнес!
Звичайно, Ви швидко зрозумієте, що помилились з місцем для клініки, купили те, що вам не потрібно і не купили те, що треба, відчуєте гостру потребу налаштування процесів логістики – хто що робить, куди хто заходить і куди виходить, побачите скільки всього потрібно крім самого вміння лікувати!
«Можливо я досягну компетенції в усіх цих питаннях, як Заблоцький. Але, по-перше, це лише можливо, а по-друге, якщо це навіть і станеться, то лише років за десять, а я хочу вже!» – сказав свого часу мій партнер, власник франчайзингової клініки у Софії Петар Дучев.
Друзі!
Я можу вас цьому навчити і вже сьогодні!
Ви можете замовити у мене проект вашої клініки, я можу надати вам консультації по вибору приміщення, обладнання та інструментарію! Ви можете скерувати до мене своїх співробітників на навчання та стажування і я ознайомлю їх з усім, що робимо ми! З тим, чому ми навчились і чого досягли за 20 років!
Академія Заблоцького до ваших послуг!
Після такого навчання та стажування ви можете використовувати отриманні знання як захочете!
Водночас, якщо Ви прагнете відкрити пятизіркову клініку, я можу розглянути вашу кандидатуру на потенційне партнерство!
Ви можете купити в мене франшизу, тобто право працювати з ім’ям “Клініка Заблоцького” і стати членом нашої міжнародної групи!
Коли Ви пройдете цей конкурс (а я останнім часом більше відмовляю) і я підпишу з Вами контракт, то Ви маєте працювати за правилами нашої групи! Тоді наші досягнення стануть Вашими, а Ваші проблеми, нашими!
Наша мета – стати найавторитетнішим брендом у світі!
Запрошую в команду амбітних та небайдужих власників!

Франчайзингові проекти

  • » Центр стоматологічної імпланаціі
  • » Центр дитячої стоматології

Власник франшизи

ФОП Заблоцький Ярослав Володимирович

Рік заснування першої компанії
1998 – ТОВ «Клініка Заблоцького», Львів (Україна)

Франчайзингова діяльність

2008 – Стоматологічний Центр «Olga Bachara DMD», штат Меріленд (США)
2009 – Стоматологічний Центр «Клініка Н. Бахуринського»
Міжнародна група ™ Клініка Заблоцького, м. Одеса (Україна)
2014 – Дентал СПА Міжнародна Група ™ Клініка Заблоцького бізнес-центр «SkyCity», м.Донецьк (Україна)
2014 – Стоматологічний центр «Dental Clinic Petar Duchev»
Міжнародна Група ™ Клініка Заблоцького, м.Софія (Болгарія)

Учасники проекту

Міжнародна група ™ Клініка Заблоцького – це група компаній, в яку входять чотири власні клініки Ярослава Заблоцького – стоматологічний центр у Львові, Центр дитячої стоматології у Львові, Центр стоматологічної імплантації в Києві, Центр дитячої стоматології в Києві, також дві клініки партнерів – франчайзі, три офіси партнерів – франчайзі, навчальний центр «Академія Заблоцького», і представництво банку стовбурових клітин зубів.
Всі компанії працюють під брендом International Group ™ Zablotskyy Clinic.

Резюме проекту стоматологічної клініки

«Клініка Заблоцького» – це провідна стоматологічна клініка, що надає широкий спектр якісних стоматологічних послуг. Це цілий комплекс, в якому поряд з лікувальними і допоміжними приміщеннями входять затишні зали очікуванням і парковка у дворі клініки. Якісно новий рівень процесу стоматологічного лікування пацієнтів і його результат забезпечується загальною злагодженою роботою висококваліфікованих лікарів-стоматологів. Завдяки вузькій спеціалізації наші фахівці мають можливість постійно підтримувати і підвищувати рівень своїх знань і кваліфікаційних вимог на основі новітніх досягнень світової і європейської стоматології.
Стоматологічний центр «Клініка Заблоцького» – це клініка, яка має власну філософію і стійкі пріоритети стоматологічного лікування. Тепер ця клініка відома фахівцям багатьох країн світу.
Сьогодні «Клініка Заблоцького» – це бренд. Торгова марка зареєстрована в країнах СНД і Європи. Сьогодні доктор медичних наук і професор Ярослав Заблоцький представляє новий проект, який має на меті створення мережі в країнах Європи та СНД шляхом продажу ліцензії на використання торгової марки і клінічної концепції «Клініка Заблоцького».

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія ТМ «Клініка Заблоцького» – це сім’я з доходами середніми і вище середнього. При цьому можна говорити, що сім’я – це, з одного боку, діти від 2 до 18 років, а з іншого – бабусі й дідусі, які (подібно своїм онукам), як правило, живуть за рахунок своїх дорослих дітей (батьків). Головна ж цільова аудиторія ТМ – це власники бізнесу, керівники і менеджери і навіть молоді спеціалісти, які свідомо обирають дорогу або, швидше за все, не дешеву, стоматологічну клініку через те, що розділяють її погляди або пріоритети: клінічну концепцію, вузьку спеціалізацію, високий рівень стерилізації та, найголовніше, клініку з репутацією установи, яка виконує свої обіцянки.

Партнерство з Міжнародна Група ™ Клініка Заблоцького за умовами франчайзингу це:

Ліцензія на роботу під брендом ™ Клініка Заблоцького
Концепція бізнесу
Інструкцію запуску центру ™ Клініка Заблоцького
Фірмовий стиль і дизайн центру ™ Клініка Заблоцького
Повний пакет юридичної документації
Повний пакет медичної документації
Стандарти організації центру ™ Клініка Заблоцького
Стандарти обслуговування пацієнтів центру ™ Клініка Заблоцького
Стандарти технології центру ™ Клініка Заблоцького
Техніко-економічне обґрунтування проекту центру ™ Клініка Заблоцького
Спеціальне програмне обоспеченіе – дві власні програми dentallogiQ і HeadOffice
Стратегія діяльності стоматологічної клініки нового формату

Вартість і умови партнерства

Центр стоматологічної імплантації
Ліцензія на право працювати під брендом International Group ™ Zablotskyy Clinc
на використання торгової марки, клінічної концепції, бізнес-моделі і репутації ™ Клініка Заблоцького. Даний формат співпраці передбачає:
вартість ліцензії (паушальний внесок) – € 100 тис .; 50% на момент підписання договору і 50% на момент відкриття клініки;
сплату ліцензіатом роялті в розмірі € 5 тис. на місяць протягом 10 років; початок виплат може бути відстрочений до двох років;
постійний супровід та консультаційну підтримку;
експертиза і навчання ключових співробітників ліцензіата: директора, як головного менеджера, або головного лікаря, як головного менеджера (в залежності від того, хто власник ліцензії); адміністратора і головної медсестри, а також участь в експертизі та навчанні усього медперсоналу за окремою і спеціальною програмою з кожним ліцензіатом в залежності від регіону та інших особливостей);
просування торгової марки (реклама) на національному рівні загальними силами – ліцензіара та ліцензіатів; згода ліцензіата обов’язкова, прописується окремою угодою.

Центр дитячої стоматології
Ліцензія на право працювати під брендом International Group ™ Zablotskyy Clinc
на використання торгової марки, клінічної концепції, бізнес-моделі і репутації ™ Клініка Заблоцького. Даний формат співпраці передбачає:
вартість ліцензії (паушальний внесок) – € 50 тис .; 50% на момент підписання договору і 50% на момент відкриття клініки;
сплату ліцензіатом роялті в розмірі € 2 тис. на місяць протягом 10 років; початок виплат може бути відстрочений до двох років;
постійний супровід та консультаційну підтримку;
експертиза і навчання ключових співробітників ліцензіата: директора, як головного менеджера, або головного лікаря, як головного менеджера (в залежності від того, хто власник ліцензії); адміністратора і головної медсестри, а також участь в експертизі та навчанні усього медперсоналу за окремою і спеціальною програмою з кожним ліцензіатом в залежності від регіону та інших особливостей);
просування торгової марки (реклама) на національному рівні загальними силами – ліцензіара та ліцензіатів; згода ліцензіата обов’язкова, прописується окремою угодою.

 

Вартість і умови партнерства кабінету
Ліцензія на право працювати під брендом International Group ™ Zablotskyy Clinc
на використання торгової марки, клінічної концепції, бізнес-моделі і репутації ™ Клініка Заблоцького. Даний формат співпраці передбачає:
вартість ліцензії (паушальний внесок) – € 10 тис .; оплата на момент підписання договору;
сплату ліцензіатом роялті в розмірі € 200 на місяць за 1 робоче місце € 300 на місяць за 2 робочих місця; виплати проводяться протягом 10 років;
постійний супровід та консультаційну підтримку;
експертиза і навчання ключових співробітників ліцензіата: директора, адміністратора, лікарів-гігієністів, а також участь в експертизі та навчанні молодшого медичного персоналу.
просування торгової марки (реклама) на національному рівні загальними силами – ліцензіара та ліцензіатів.